HTML

Promoversum

Nem kell többé sorban állnia! Mert az ajándék- és reklámtárgyak kiválasztásában hálózatunk munkatársai segítenek Önnek. Bármivel is lepje meg munkatársait, partnereit, barátait, katalógusunkban megtalálja mindazt, mire szüksége lehet. A tervezés, szállítás, nyomtatás pedig - mint eddig is - a mi gondunk. DPC – dekoráció, digitális nyomtatás, fénymásolás Nyitva: heti 7 nap, 0-24 óráig

a reklám-ajándék shop, ahol az ügynökségek és produkciós irodák is vásárolnak

2008.06.19. 09:24 consiglieri

Mi az a Promoversum?

A szlogen szerint egy hely, ahol az ügynökségek és produkciós irodák is vásárolnak.

Valójában egy beszerzési és nagykereskedelmi hálózat, melynek ország szerte kis- és közepes méretű, helyi érdekeltségű reklám- és dekorstúdiók, ügynökségek, kereskedők a tagjai.

Miért van szükség egy ilyen hálózatra, mikor Ön egyedül is uralja a helyi piacot?

Kételkedik? Akkor itt az ideje, hogy más beszerzési és logisztikai társaságok tulajdonosait, vagy franchise hálózatok tagjait is megkérdezze, miért jó CBA, Real, McDonalds, Opel, etc. hálózathoz tartozni.

Gondolja végig, ha nem ez lenne a megfelelő út, miért csoportosulnának a bankok, az építőanyag-kereskedelmi cégek, bányavállalatok?

Tudja, mennyi előnnyel, kedvezményel, megtakarítással, biztonsággal, szakmai előre lépési lehetőséggel jár mindez?

Ha igen, legyen ön is (rész)tulajdonosunk.

Függetlenül az Ön piaci pozíciójától, forgalmától, földrajzi elhelyezkedésétől.

Miért is?

Ime egy-két példa, azoktól, akik ösztönöztek bennünket a társulás megalapítására:

"Gyakorlatilag éves szinten 5-10.000 tollat értékesítünk ügyfeleinknek különböző rendezvényekhez. Ez sehol máshol nem számítana mennyiségnek, szinte kedvezményt sem kapnánk rá."

"...Az egyik legjobb, évtizedes szállítói, gyártói háttérrel rendelkező cég voltunk. Mégis elvesztettük a versenyt, mert a mi középkorú ügyfélmenedzsereink "csak" szakmailag és emberileg voltak felkészültek

A konkurenciáé meg min. 180 cm-es, A3-as Audival futkosó jóképű, fiatal srácok, akik elvitték a fiatal marketinges csajokat autókázni, ebédelni, megkínálták őket borítékkal. S ha kellett, ezek a srácok más módszert is szívesen bevetettek.

S míg ők ezekkel az eszközökkel nyilvános helyeken is szívesen hencegtek, mi addig ezen a téren nem akartunk már versenyezni..."

"Az egyik hazai multinak dolgoztunk egy "csókos", kikerülhetecégen keresztül. Amikor vezetőváltás volt, új cégeket kerestek. Hiába jelentkeztünk, immár közvetlen kapcsolatra és hiába hivatkoztunk arra, hogy korábban teljes megelégedettséggel szolgáltuk ki őket , közvetlenül már nem vették meg tőlünk azokat a termékekeket még alacsonyabb áron (mivel kiesett a "csókos cég") sem, amiket egyedi gyártásban hosszú  ideig áttételesen nekik készjtettünk.

"Egy tenderen indultunk. Míg egyik nap az akkori szállítónkkal egyeztettünk a kiírásra vonatkozó egyedi kedvezményekről, addig a következő körben pont saját szállítónk ajánlata ütött ki bennünket.

Ugyanis a két megbeszélés között, miután tőlünk begyűjtött minden információt, dirketbe megkeresték őket"

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://promoversum.blog.hu/api/trackback/id/tr46528493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása